31 août 20.01


Anna&Barbro. Göteborg, augusti. 


Vilken djävulsk dag. Jag vaknade uttrakad och kommer somna uttrakad. En tom förbaskad dag, har kännt mig uttrakad hela dagen. Vad är det för fel pa mig? Tänker bara pa bakelser och godis. Igar var rena rama motsatsen, da kändes min dag helt underbar, nästan som tagen ur en disneyfilm, ni vet när allt gar alldeles för bra. Till exempel som när jag skulle ta metron, inte bara vara jag i tid utan vid trappan star en söt gosse och delar ut min favoritchoklad Mars, jag menar hur ofta händer det?! Aldrig.


Kommentarer
Postat av: anniiiizen

ok nummer 1: det ser ut som att du skriver uttrakad som i ut rakad och jag vet inte, vill associera snuskigt men det kanske inte går.

nummer 2: JAG TRODDE ATT JAPP VAR DITT FAVORITGODIS! DET VAR JU ETT SÅNT JÄVLA TJAT ASSSÅ

2010-08-31 @ 23:48:18
Postat av: karrise

hahahaha gud i london, jag tänkte WTF ingen kommer veta att min absoluta favorit ar JAPP kan lika gärna ljuga lite, men du kom pa mig! Girl, you know me and it makes me very happy!

2010-09-01 @ 00:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0