I don't dress to look good I dress to have FUN

idag har jag ätit franska desserter med världens bäste fem-âring (som jag barnvaktar varje helg) hon tycker inte om nagot annat än chokladdesserter sa jag fick hela jordgubbs-pajen för mig S J Ä L V. I morgon ska jag pa hennes kalas, eftersom jag räknas som en av hennes kompisar kommer jag fa en godispase med plast-dinosaurier i pa köpet, perfekt. Knepigt och stelt det kommer känns pa kalaset, jag är way too gammal för att leka med barnen och way too dâlig pa franska för att föra ett vettigt samtal med franska mammor....suck. whatever, kakor och plast-dinosaurier har väl aldrig skadat. Sedan tar jag mig till le marais för ett stort glas vin, lite balans i det hela.
Efter barnvaktandet blev det kina-mat med Milica och sedan secondhand-runda, hittade ingenting. Det började ösregna sa det blev cykelfärd hem och nu har jag precis avslutat mitt hem-spa och skall se ett avsnitt av true blood. SKA BLI SA SKÖNT ATT SOVA.
au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0