love makes you more creative





1.Dolce&Gabbana 2.Charles & Ray Eames 3. Spon Diogo 4. Sartre&Beauvoir
4.Ottavio&Rosita Missoni 5.Miuccia Prada & Patrizio Bertelli



Ja, det är bevisat, kärleken gör dig mer kreativ. Min slutsats, kärlek som kärlek.
Lycklig eller olycklig, kärlek gör dig kreativ. Jag vâgar pâsta att resultatet av din kreativet
skiljer sig nagot enormt beroende pa vilken typ av kärlek det handlar om.
Själv föredrar jag resultatet av ett brustet hjärta, melankoniskt och nostalgiskt, trots det
drömmer jag om tvâ lyckliga hjärtan som tillsammans sprudlar av energi och kreativet.
Hur fint som helst, titta bara pa dessa underbara par ovan (jo, jag vet, Dolce&Gabbana är inte ihop längre, men ända)

Kommentarer
Postat av: Katja

Kan bara hålla med! Däremot märker jag att jag (tyvärr?) blir mer kreativ ju mer olycklig kärleken är för tillfället... Var betydligt kreativare innan jag träffade min nuvarande pojkvän. Men herregud, låta glädjen komma i vägen för kreativiteten? Nädå. Man får bara kämpa lite extra för kreativiteten :)

2011-03-24 @ 13:53:36
URL: http://www.lyckokatten.se
Postat av: karoline

Jag hâller med! Man fâr helt enkelt kämpa extra för kreativiteten :)

2011-03-24 @ 14:29:40
URL: http://sanstitre.blogg.se/
Postat av: karoline

Jag hâller med! Man fâr helt enkelt kämpa extra för kreativiteten :)

2011-03-24 @ 14:29:52
URL: http://sanstitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0