.











Kommentarer
Postat av: linn

fin!



du, jag fick ditt mejl om någon spelning vi skulle haft i paris och jag kom på nu att jag inte svarat.

jag svarar nu att det inte blev något paris den här gången. jag hoppas att du mår bra, kanske våra vägar korsas nu när det r sommar igen.



kram!

2011-06-01 @ 13:14:39
Postat av: karoline

tack linn!



Trist att det ställdes in, jag tror säkert att jag kommer fâ se er här snart ända.

Vâra vägar korsas snart igen, kanske i norrkoping eller paris! ta hand om dig och bon courage med allt.



kram!

2011-06-01 @ 14:18:03
Postat av: Anonym

ps. du är alltid välkommen i mitt lilla hem här, sa säg till om du känner för nagra dagar i Paris!!

2011-06-01 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0