I EVEN KNOW WHAT I WOULD GIVE YOU FOR CHRISTMAS. HOW PATHETIC.!!! BY THE WAY, YOU WOULD HAVE LOVED IT.

Kom precis hem fran Village de noël, julbyn längs champs-élysées och jag blev helt fylld av jullycka!
At en sa himla god vaffla med massvis choklad pa, lyssnade pa julmusik och fascinerades av alla fina julbelysningar. Pa julmarknaden fann jag massvis med ting, jag ville köpa allt och göra fina julklappar av dem.
Nu är jag hemma och lyssnar pa julmusik och slar in julklappar (eller jag ska...snart) Det regnar ute förresten och jag har inte min vanliga dator där jag har alla mina foton, sa jag photobootar fram lite BLOGGMATERIAL, jag menar, maste ju ge er lite kul att titta pa. Mitt har har blivit lagom langt, när jag flyttade hit hade jag page (plus att jag klippte mig lika kort i januari!)  Det gick inte längre än till hakan. Jag skall nu visa er hur roligt livet kan vara med langt har.
Voila!
Man kan dölja sig bakom en enorm musche när man är ute pa hemligt uppdrag.
Bara emo
Man kan göra roliga frisyrer
Man behöver aldrig oroa sig för halloween-klädseln
Och bäst av allt! Man behöver aldrig oroa sig för kylan, du bär alltid en hâr-sjal/luva/mössa/slöja pa huvudet.
Ja, listan är lang men sparar det till en annan kväll.
AU REVOIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0