3 novembre 08.52


God morgon,
detta är det första mina trötta ögon far skada varje morgon. (jag har bara ä inte den andra bokstaven a med en prick över, jag menar ju saklart skada som i se inte som i att skada nagon, fast vem vet jag kanske skadar dessa foton varje morgon...ger dem nagra onda blickar och en snyting eller tva hähähä) 
Bilden med hästarna är sa himla fin, den kommer fran ett gammalt h&m magasin. Bilden ovan hästarna är ett porträtt av självaste konstnären alejandro, fotona är tagna av en amerikans fotograf vars foton man fick ta fran väggen när han hade nagon typ av utstallning pa en klubb i gbg i somras, oh alldeles för lang förklaring. fotot längst till höger är ett willy ronis fotografi (ronis är förövrigt en av mina top favorit fotografer, vilken karl vilka foton)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0