mycket kan hända i Sverige under tre dagar

I onsdags landade jag i Göteborg

& fick äntligen träffa käraste Anna

& besöka hennes skola

Anna blev tokig och slänge toarullar omkring sig

jag lät henne vara ensam ett tag

jag hade blommor i min mun

Anna lag i en box och tittade pa mig med ett vakande öga

Anna berättade en hemlis, hon brukar ga ner till grafiken bara för att kela med dessa stämplar

jag skrev hej, typ.

Jag fick lära mig handsk-dansen

sa häftigt, svänga diskhanske.

kaffepaus med grabbarna

promenerade hem i slottskogen

ât kvällsmat, ja, det kanske ser äckligt ut men jag ville bara grâta över hur otroligt gott det var.
Det var som Sverige i min mun. Limpa, keso, gurka osv. Far fjärliar i magen när jag tänker pa det.

Kändes som pa mellanstadiet när man gick hem och at mellis med en kompis

sedan gick vi ut och träffade gamla goa göteborgare som jag inte fângade pa bild (ok, det var bara jag och anna.....nej skoja, nej skoja att jag skoja, nä skoja)

PUTLÄPPAR is the new black

Sedan slutade inte min kväll förrän väldigt tidigt pa morgonen och jag kände att Sverige är inte sa dumt trots allt, tvärtom det är himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0