Look who's back




LA FILLE AU FRANGE

Flickan på bilden är inte gjord av flickan bakom bloggen, men föreställer flickan bakom bloggen.

Är hemma hos familjen i Norrköping och gör precis vad jag vill göra, mest ingenting. Läser och tittar på film. Lånar böcker på Bibban och ser samma utställning 58 gånger. Längtar till om-en-månad då jag sätter mig på ett flygplan och far lite till andra sidan jordklotet i några veckor, himla jätte lustigt underbart. Jag ska till Kina, där en kompis numera bor. Saknar Paris gör jag också, ganska så jätte mycket.


Au revoir





Kommentarer
Postat av: ziggmark

NÄMEN! har ju kollat in här lite sporadiskt förut, och nu VIPS massa massa. vi ses i september!

KRAM

2011-08-22 @ 20:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0