honey, I want you

Min jobbarkompis far ett spännande paket till jobbet nästan varje vecka.
Skor, klänningar, halsband osv. gömmer sig i paketen.
Pa paketet star det ASOS med stora bokstäver.
Jag har köper aldrig kläder via internet, mest för att jag tycker om att se, känna, dofta (nej, jag vet secondhandkläder doftar in gott, men även lukten av gamla sunkiga kläder har en charm i sig) testa....
MEN efter att tillslut tagit mig in till deras hemsida kände jag att det var pa tiden att klicka hem nagot FÖR frakten är GRATIS, hur bra som helst?!!
Typ....de har fina strumpbyxor........& kjolar....bilderna ovan är fran deras hemsida.
Bäst av allt, det är billigt. Hur som helst, maste tillägga att min favoritsyssla/shopping är och förblir gräva i 1euros högarna pa freepee eller pa marknaden...toppar all typ av shopping! Som kinderägg fast utan choklad (choklad, mmm har inte ätit choklad pa tok för länge, crêpe nutella till middag idag!!! oh 2 timmar kvar till hemfärd)
Nu lyssnar jag pa Bob Dylan, you belong to me, den är sa himla fin att jag vill grata.
Men jag kan inte grata idag, här eller nu (kan och kan....vill och vill....)
I morgon är jag ledig fran jobbet, nagot väldigt spännande väntar mig. Mer om det far ni veta pa lördag.
Eftersom jag är sa förbannat uttrâkad pa jobbet kommer jag blogga lite mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0