And I'm waiting for the day I know you'll have the heart And I'm hoping that you'll say That you loved me all this time But it turns out just the same And you break apart the things I had.

Under kvällens lângpromenad talade Milica och jag om kärlek, som vi gör mest hela tiden. I över tvâ timmar hade vi spekulerat kring alla mysterium angâende detta ämne. Under hela tvâ timmar nämnde jag inte hans namn och inte skulle jag göra det heller. Precis innan jag kommer till metron passerar vi en skivbutik som visade olika musikvideos. Precis när vi passerar börjar denna video spelas, av alla musikvideos i världen spelas just denna video. Lâten som hâllt mig sömnlös i oändligt onödiga tankar om just han, vars namn jag inte skulle nämna. Det höll inte sâklart. Vilket onödigt sammanträffande.

Kommentarer
Postat av: anna z

nyfikeeeeeeeeeen

2011-01-12 @ 01:15:35
Postat av: moi

anita raring, det är inget spännande :( Japp, det är den första gossen du tänker att det handlar om.

2011-01-13 @ 17:09:06
Postat av: anita

oh honey! oh honey! :((((((



för övrigt; en gosse som jag tänker på/tänkte på mycket, det har hänt jobbiga saker där med :(

2011-01-13 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0