hej världen

Eftersom jag flyttar till Sverige i sommar blir det en hel del svenskar pa besök i Paris (ni vet, oh no maste hinna hälsa pa innan du flyttar) Det tycker jag är trevligt och därför sitter jag just nu pâ jobbet och tänker pa det och allt vi ska göra tillsammans.
Inte en enda dag skall ga förlorad, jag ska utnyttja allt min tid i paris till fullo, lätt att man tar det mesta för givet. Varje helg är en riktig semester hädanefter!
Hur som helst, nästa vän som kommer är min käraste Anna D och strax efter det kommer min käraste syster Alexandra.
Förresten, Basquiat utställning var sa himla, himla bra. Bättre än vad jag nagonsin kunnat förvänta mig. Minst sagt inspirerande. Han gav mig en kick som jag behövt ett tag!! Jag lämnade utställningen med känslan: JUST DO IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0