sista fredagen innan februari

DENNA NATT SOV JAG HELA 12 TIMMAR (med en timmes paus, da jag vaknade av att dator och lampa fortfarande var igang) Kände mig som en zombie när jag vaknade, det gör jag i och för sig alltid. Nästa vecka är det februari, jag längtar! En mânad närmre vâren, min födelsedags-mândad osv.
  • Om jag vore i sverige: skulle jag vara först in pa weekday(sthlm) den 28 januari och betala ynka 200 svenska riksdaler för operans och weekdays samarbete som resulterat i en t-shirt med ett himla fint tryck, mest av allt skulle jag vilja komma ât den inkluderade operabiljetten till en Mats Ek föreställning. Snälla rara, missa inte. Om jag vore i Norrköping skulle jag besöka vârat kära stadsmuseum och se utställningen Gitanos - Chilenska romer. Som norrköpings-bo bör man verkligen ta vara pa var tillgang till Museer, alltid gratis inträde och alltid sevärda utställningar!
  • Men eftersom jag är i Paris: skall jag besöka en av de mysigaste bokaffärerna i Paris; Shakespear and company. Jag borde ställa mig i skamvrân och skämmas över att ännu inte varit där. Pâ söndag skall jag besöka en utställning som äger rum i Hôtel de ville samt âka skridskor precis utanför Hôtel de ville! Har inte satt pâ mig ett par skridskor pâ alldeles för länge, det ser sâ himla mysigt ut! (ska äntligen inviga min termos)
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0