God morgon

Sa himla fin.
Igar tog jag med Alex till Sephora, hon var som ett barn i en leksaksaffär, hennes stora passion är smink sa Paris största sephora butik passade perfekt. Nagra skönhetsprodukter rikare promenerade vi ner längs Champs-elysees och tog oss hemât. Väl i mataffären tjaffsade vi om vilken typ av pasta vi skulle ha; fullkorn, färsk eller Gnocci. Det kändes bra, jag fick min dos av den typen av syskonkärlek, kanske den bästa av dem alla.
För första gângen lagade jag en riktigt god maträtt ât min storasyster (vuxenpoäng) Det känns som om det börjar hända spännande saker vad gäller min matlagning!
Idag är det Fredag och det firar vi med en riktigt fransk middag pa Chez Janou!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0