myra/fourmi

Jag hade 2 myror i min dator. RIKTIGA MYROR I DATORN! Jag far uppleva allt lustiga saker ibland. Sa himla lustigt, vad gjorde de där? Har jag gammalt socker i datorn som lockar dem? Tänk om jag har en lite myrfamilj som hyresgäster i datorn...de liksom kröp ut fran tangent bordet. Lite coolt....mycket obehagligt.
har ni haft myror i datorn?
(hahaha, ni vet, sadär superbloggigt att ställa en frâga till sina läsare. Ex. Igar hade jag pannkakskväll, Jag älskar pannkakor! Vad är eran favoritmat? Anna Zingmark, svara sa att jag inte känner mig dissad nu)

Kommentarer
Postat av: anna zingmark

min favoritmat är lätt renskav med potatismos och lingonsylt. lapplänning som jag är!

2011-03-11 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0